19.01.2024

Trigon Dom Maklerski S.A. zwraca uwagę na oszustów dzwoniących do przypadkowych osób, podszywających się pod pracowników Domu Maklerskiego składających obietnice bardzo szybkich i wysokich zwrotów z inwestycji, między innymi w surowce, paliwa kopalne lub kryptowaluty.

Pracownicy Domu Maklerskiego nigdy nie kontaktują się z osobami nie będącymi klientami Domu Maklerskiego z propozycją jakichkolwiek inwestycji, jak również nie podejmują kontaktu z obecnymi Klientami Domu Maklerskiego, w celu udzielenia im jakichkolwiek indywidualnych rekomendacji inwestycyjnych.

Pracownicy Domu Maklerskiego nie zachęcają do wchodzenia na jakiekolwiek linki odsyłające do witryn internetowych zewnętrznych dostawców lub do instalowania dodatkowego oprogramowania. Nigdy również nie poproszą Cię o podanie loginu oraz hasła dostępu do serwisu DoAkcji2.0 czy dostępów do Twojego rachunku bankowego.

Jeżeli masz wątpliwości co do autentyczności konsultanta, rozłącz się i zadzwoń na naszą infolinię samodzielnie. W ten sposób zagwarantujesz sobie, że dodzwonisz się do prawdziwego pracownika Domu Maklerskiego.

Rekomendujemy stosowanie się do poniższych zasad bezpieczeństwa:

  • Nigdy nie podawaj przez telefon loginu i hasła do platformy transakcyjnej DoAkcji2.0 lub bankowości internetowej;
  • Nie podawaj swoich danych do logowania i danych osobowych na stronie z otrzymanego linku;
  • Nie podawaj nikomu kodu BLIK;
  • Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług Domu Maklerskiego;
  • Pod żadnym pozorem nie przekazuj telefonicznie kodów z SMS-ów autoryzacyjnych;
  • Bez dobrze uargumentowanej przyczyny nie podawaj przez telefon również swojego numeru PESEL lub daty urodzenia;
  • Zachowaj też ostrożność, jeżeli rozmówca wywiera na Tobie presję czasu. Oszuści często sugerują, że wszystko, o co proszą, musi być wykonane jak najszybciej. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.

Jesteś ofiarą oszustwa?

Koniecznie skontaktuj się z naszą infolinią. Wybierz numer samodzielnie.
Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta (Call Center)
(czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00)

801 292 292
+48 126 292 292
+48 122 887 878
(opłata za połączenie zgodnie z taryfą danego operatora)