Dziś zwracamy uwagę na:
KGHM: Wyniki 2Q24: EBITDA skor. 16% powyżej konsensusu, mocny OCF, dobre wyniki pozostałych krajowych spółek GK [pozytywne]
COGNOR: Wyniki 2Q24: wyniki zgodne z konsensusem, głównie za sprawą dodatniego salda pozostałej działalności operacyjnej [negatywne]
AGORA: Dobre wyniki operacyjne za 2Q24 dzięki wyraźnej poprawie w reklamie zewnętrznej [pozytywne]
DADELO: Wyniki za 2Q24: mocny kwartał pod względem dynamiki sprzedaży, rentowności i cash flow [pozytywne]
AC: Wyniki 2Q24 [neutralne]
BNP PARIBAS BANK POLSKA: Podsumowanie po prezentacji wyników za 2Q24
XTB: Spółka zamraża plan wdrożenia obligacji do swojej oferty
ORLEN: Wywiad z CEO dot. Polska Press, Ruch, Orlen Paczka [neutralne]
ALLEGRO.EU: Liczba użytkowników allegro.pl i aplikacji Allegro wyniosła w lipcu 17,6 mln – Mediapanel
BENEFIT SYSTEMS: Zawarcie umów przyrzeczonych nabycia sieci klubów fitness Flais w Bułgarii
AUTO PARTNER: Podsumowanie wywiadu z wiceprezesem zarządu
FMCG: Lidl zwiększył nakłady na reklamę telewizyjną w lipcu 2024 o 146% r/r, Jeronimo Martins o 22% r/r – Nielsen Media
PKP CARGO: Podpisanie z Miejskimi Zakładami Autobudowymi w Warszawie listu intencyjnego w sprawie zatrudnienia pracowników PKP Cargo
GRUPA PRACUJ: Liczba ofert pracy w internecie wzrosła w lipcu o 4% r/r wg raportu Grant Thornton
WIRTUALNA POLSKA: Liczba użytkowników wakacje.pl w lipcu niższa o 6% r/r, nocowanie.pl niższa o 13% r/r
DATAWALK: Podsumowanie konferencji po szacunkowych wynikach za 1H24 [neutralne]
DEVELIA: Spółka rozpoczyna sprzedaż II etapu osiedla Centralnej Vita w Krakowie
MURAPOL: Wprowadzenie do oferty 122 mieszkań w ramach Murapol Rivo w Bydgoszczy
GRODNO: Wniosek zarządu w sprawie przeznaczenia zysku netto za rok obrotowy 2023/24 w kwocie 6,1mln PLN na kapitał zapasowy