• • • Wpłata na rachunek brokerski
Wpłaty na rachunek brokerski można dokonywać za pomocą indywidualnego rachunku bankowego lub ogólnego rachunku bankowego Trigon Domu Maklerskiego prowadzonych w Santander Bank.
• • •
Poniższe rachunki są jedynymi, na które można wpłacać środki pieniężne.
Wszystkie inne rachunki bankowe, na które w przeszłości można było dokonać wpłaty zostały zamknięte.
Rekomendowane rozwiązanie
Wpłata na indywidualny rachunek bankowy prowadzony w Santander Bank S.A.
Beneficjent: | Trigon Dom Maklerski S.A. |
Nr rachunku bankowego: |
NN 1090 0004 9119 0000 KKKK KKKK |
Opis przelewu: | Wpłata na rachunek inwestycyjny |
Pierwsze dwie cyfry (NN) to liczba kontrolna (indywidualnie wyliczana dla każdego rachunku), a osiem ostatnich cyfr (KKKK KKKK) oznacza numer rachunku Klienta.
Numer indywidualnego rachunku bankowego można sprawdzić po zalogowaniu w serwisie DoAkcji 2.0, korzystając z menu: BOK > Numery rachunków bankowych. Dodatkowo istnieje możliwość telefonicznej weryfikacji indywidualnego numeru rachunku bankowego za pośrednictwem Call Center lub osobiście w oddziale Trigon Dom Maklerski.
Alternatywne rozwiązanie
Wpłata na ogólny rachunek bankowy Trigon Dom Maklerski S.A. prowadzony w Santander Bank S.A.
Beneficjent: | Trigon Dom Maklerski S.A. |
Nr rachunku bankowego: |
42 1500 1142 1211 4000 0719 0000 |
Opis przelewu: | Wpłata na rachunek inwestycyjny nr „numer rachunku”, „imię i nazwisko właściciela” |
Uwagi!
Szczególnie istotne jest umieszczenie numeru rachunku inwestycyjnego, na który chcemy dokonać wpłaty, w pozycji „tytułem”. Numer ten znajduje się na umowie świadczenia usług brokerskich. Prosimy również zwrócić uwagę na to aby imienia i nazwiska właściciela rachunku nie wpisywać, w pozycję „nazwa odbiorcy”. Informacja ta powinna znaleźć się w pozycji „tytułem”. Przelewy najlepiej realizować dwa dni robocze przed dniem, w którym Klient zamierza złożyć zlecenie.